Ilmalinja Oy:n laatujärjestelmän tarkoituksena on varmistaa asiakastyytyväisyys, ja toiminnan jatkuva kehittyminen.Laadunparannuksessa ja varmistamisessa sovellamme Suomen laatupalkinnon kriteerejä sekä soveltuvin osin ISO 9001 laatujärjestelmää.
Laatutoimintamme voidaan kiteyttää seuraavin arvoin:
Asiakastyytyväisyys
merkitsee laadun ja palvelun toteutumista ja sitä seurataan jatkuvastiHenkilöstömme on osaavaa ja motivoitunutta
toimimme tiiminä, kehitämme monipuolista osaamista ja kannustamme toisiammeLuotettavuus ja nopeus
toimintamme on oma-aloitteista ja luovaa, ongelmat ratkaistaan nopeastiKannattavuus
kykenemme vastaamaan ottamistamme taloudellisista velvoitteistaTuottavuus
toimintamme on tehokasta ja kustannustietoista, toimien asiakkaittemme parhaaksiYmpäristö
tuotteemme edistävät elinympäristömme puhtautta ja hyvinvointiaEtiikka
kunnioitamme lakeja ja asetuksia, toimimme kuten haluaisimme meitä kohtaan toimittavan